του Αριστοτέλη Βασιλάκη
Επειδή κάποιοι απορούν γιατί η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά δεν ασκεί τόσο σκληρή αντιπολίτευση όσο θα έπρεπε και θα μπορούσε, αφού έχει την ευκαιρία να βρίσκει απέναντι της μια κυβέρνηση, η οποία και πολιτικά και επικοινωνιακά δεν μπορεί να σταθεί, νομίζω ότι η απάντηση είναι πολύ εύκολη και αναδεικνύει με τον πλέον εύγλωττο τρόπο το πώς λειτουργεί το πολιτικό σύστημα τα τελευταία 37 χρόνια, κατά τη διάρκεια του λεγόμενου κύκλου της μεταπολίτευσης.
Οι «επικοινωνιολόγοι» της κάθε εποχής, συνηθίζουν να οδηγούν τους αρχηγούς των κομμάτων εξουσίας όταν αυτά βρίσκονται στην αντιπολίτευση, σε μια επικοινωνιακή στρατηγική ήπιων τόνων, η οποία δεν θα δημιουργεί πολιτικές υποχρεώσεις την επόμενη μέρα, όταν δηλαδή τα κόμματα αναλαμβάνουν την εξουσία.
Αυτή η στρατηγική είναι η περιβόητη στρατηγική του «ώριμου φρούτου».
Για μένα κανένα ΠΑΣΟΚ το 2009 και κανένας πρώην Γιωργάκης και νυν ΓΑΠ, ήρθαν στην εξουσία, επειδή έκαναν κάποια «διαφορετική» πρόταση για τον τόπο ή επέδειξαν κάποια σπουδαία επικοινωνιακή στρατηγική…
Η στρατηγική του ώριμου φρούτου, στην «μπανανία» των νταβατζήδων, πείτε την και Ελλάδα, αποθεώθηκε γι ακόμα μία φορά… Είναι ολοφάνερο ότι στην ουσία ο λαός δεν ψήφισε Παπανδρέου και ΠΑΣΟΚ… Απλά αποδοκίμασε Καραμανλή και ΝΔ…
Το ίδιο είχε γίνει και το 2004, το ίδιο είχε γίνει και το 1993 όταν η κυβέρνηση Μητσοτάκη έπεσε μετά από 3 μόλις χρόνια διακυβέρνησης… Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον ηγέτες… Δεν υπάρχουν πλέον καν αρκούντως ευφυείς πολιτικοί…
Παρωχημένοι μέσα στον γυάλινο κόσμο της ευδαιμονίας τους, δεν μπορούν ν’ αφουγκραστούν τις εξελίξεις της εποχής… Δεν μπορούν ν’ αντιληφθούν την κοινωνία του διαδικτύου, της κοινωνικής δικτύωσης και της νεολαίας που σκέφτεται σε πολύ περισσότερες στροφές…
Η στρατηγική του ώριμου φρούτου είναι μια πολύ αποκρουστική στρατηγική στα δικά μου μάτια… Είναι μια εντελώς απολίτικη συμπεριφορά που βολεύει, τα μεγάλα συμφέροντα να ποδηγετούν τις πολιτικές εξελίξεις και να οδηγούν τα πράγματα εκεί που θέλουν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου