Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

«Φτάνουν και περισσεύουν»

Ρωτήθηκε ο Γιώργος Σούρλας για το πώς «είδε» την ομιλία του κ. Παυλίδη:
«Αν ήμουν στη θέση του, θα έκανα το ίδιο αν πίστευα ότι έχω δίκαιο. Αν ήμουν στη θέση του και ήμουν καθαρός, δεν ξέρω το τι είναι, το ίδιο θα έκανε ο καθένας. Δεν μπορώ όμως να βάλω το χέρι μου στο Ευαγγέλιο. Τον εαυτό μου καμιά φορά ψάχνω να βρω αν ενεργώ σωστά ή όχι. Αν όμως αυτός ο άνθρωπος διώκεται αυτή τη στιγμή ενώ δεν έχει καταχραστεί την εξουσία που είχε και το χρήμα, δεν μπορούσε να κάνει τίποτα διαφορετικό. Πάνω από την τιμή και την υπόληψη, κανένας δεν βάζει τίποτα άλλο. Προσωπικά θα υποχωρούσα αν μου έλεγαν για την πατρίδα ότι πρέπει να θυσιαστώ, θα το έκανα. Πέρα από εκεί δεν θα το έκανα για κανένα κόμμα, για καμία παράταξη αν έχω δίκαιο. Γνωρίζω τον Παυλίδη, είμαστε μαζί 30 χρόνια, με μια διαδρομή πολύ καθαρή, με μια κοινοβουλευτική ευπρεπή παρουσία, με μια οικονομική κατάσταση καλή, είναι δυνατόν ο άνθρωπος αυτός να έχει πέσει τόσο χαμηλά, να έχει πάρει τα 100.000 ευρώ; Είναι δυνατόν να φτάσει κανείς εκεί; Σκέφτομαι. Τίποτα δεν μπορώ να αποκλείσω όμως. Πρέπει αυτή η υπόθεση όμως, με την έκταση που πήρε, να διερευνηθεί σε βάθος».
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, πως ένας βουλευτής, πολλώ δε μάλλον ένας υπουργός, δεν κρίνεται μόνο για τα πεπραγμένα του… Κρίνεται και για τα πεπραγμένα των συνεργατών του… Μπορεί για τον Παυλίδη τα 100.000 ευρώ να είναι λίγα, αλλά για κάποιον συνεργάτη του, «φτάνουν και περισσεύουν»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου