Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Tα τρελά του 11888!…

- Θέση 42, καληµέρα σας
- Θα ήθελα τα Laser Line Clinics, τα ινστιτούτα αισθητικής.
- Για ποια περιοχή;
- Ε, τα κλασικά…πόδια, µασχάλες, µπικίνι… (φυσικά εµείς εννοούσαµε πόλη ή περιοχή πόλης!)

- Θέση τάδε, καληµέρα σας.
- Θα ήθελα τον κύριο Παπαδόπουλο.
- Το µικρό;
- Μέσα είναι! Κοιµάται! (υπενθυµίζω ότι δεχόµαστε κλήσεις από όλη σχεδόν την Ελλάδα!)

- Θέση τάδε, καληµέρα σας
- Γεια σας, θέλω το σχολείο στην στροφή.
- Ποιο σχολείο είναι στην στροφή, κυρία µου; Σε ποια πόλη είστε;
- Το σχολείο, καλέ! Εδώ στην στροφή, πιο κάτω!
-Ναι, κυρία µου, αλλά σε ποια πόλη είστε και σε ποια οδό είναι το σχολείο; Έστω, τι σχολείο είναι; Δηµοτικό, γυµνάσιο; Και σε ποια πόλη;
- Καλά, ποιο είναι στην στροφή δεν το ξέρεις; Εσύ σχολείο δεν πήγες;;; (τελικά ήταν το 2οΓυµνάσιο Τρικάλων… (όταν δούλευα στο µεσηµßρινό ωράριο…)

- Καλησπέρα, θέση τάδε
- Βρε, κορίτσι µου, καληµέρα! Να σε ρωτήσω κάτι;
- Βεßαίως, πείτε µου για ποια πόλη
- Εγώ είµαι στην Θήßα. Και κατά τις 12 έßαλα κατσικάκι στο φούρνο. Θα 'χει γίνει µέχρι να φτάσουν τα παιδιά απ' την Αθήνα;;;
Στην παρακάτω κλήση κόντεψα να φάω το ακουστικό…

- Καληµέρα, θέση τάδε
- Θέλω τον Ευάγγελο Ξανθόπουλο, αστυνοµικό, στην Θεσσαλονίκη.
- Στην Θεσ/κη δεν υπάρχει αυτό το όνοµα καταχωρηµένο
- Είναι ανάγκη, να το ßρεις!
- Υπάρχουν άλλοι Ξανθόπουλοι, αλλά όχι Ευάγγελος αστυνοµικός..
- Ψάξε µε άλλο αυτόµατο, Περαία, Βασιλικά οτιδήποτε!
Τέλος πάντων, κατέληξα να ψάχνω όλα τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτα... Ο τύπος να τα 'χει πάρει και να φωνάζει µες στ' αυτί µου.
- Θέλετε να δω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία;
- Να δεις και να το ßρείς! Ανάγκη λέµε!
Τελικά, καταλήγω να ψάχνω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, Δυτική και Ανατολική.
- Δεν υπάρχει, κύριε αυτό το όνοµα! Θέλετε κάποιο άλλο, κάποιον συγγενή; Δεν µπορώ να ψάξω σε όλη την Ελλάδα και είστε ήδη πάρα πολύ ώρα στην γραµµή!
- Όχι, δεν χρειάζεται! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ !!! Απλά έχω κάνει το νούµερο µου απόρρητο και ήθελα να δω µήπως µ' έχετε καταχωρήσει πουθενά αλλού!
- # ! * @ * % `~

- Καλησπέρα, πες µου λίγο το νούµερο του Νίκου
- Ποιου Νίκου;!
- Ε, του Ευαγγελάτου κοπελιά! Δεν ßλέπεις τηλεόραση;!

(επίσης δεν θα ξεχάσω αυτήν την κλήση…)
- Καλησπέρα, θέση 18
- Θέλω τον γιο µου!
- Πού ßρίσκεται ο γιος σας;
- Στο Αλιßέρι! ¶ντε, γρήγορα!
- Τ' όνοµά του;
- Και τι σε νοιάζει εσένα;
- Πώς θα ßρω το τηλέφωνό του χωρίς όνοµα, κυρία µου;
- Ναι, ναι! Σας ξέρω εσάς, παλιό-πουτάνες! Θέλετε να τον τυλίξετε για το διαµέρισµα!
- :-/ …

( περίπου 4 το απόγευµα )
- Καλησπέρα, θέση τάδε
- Αχ, συγγνώµη που σας ενοχλώ τέτοια ώρα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου