Κυριακή 19 Απριλίου 2009

ΓΕΝΝΑΙΟΣ...

Εμφανίστηκε ο Ανδρέας Λοβέρδος με τον κ. Ρουσόπουλο, στο δελτίο ειδήσεων του ALTER… Κάποιοι υποστηρίζουν ότι θα έπρεπε να του είχε επιτεθεί προσωπικά… Ιδού η απάντηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ:
«Είμαι πολιτικός και θα μένω σε αυτά τα θέματα. Στα υπόλοιπα ζητήματα έχει τοποθετηθεί το ρεπορτάζ, υπάρχουν θεσμικές αποφάσεις… Δουλειά δική μου δεν είναι να διώκω προσωπικά όποιον πετυχαίνω δίπλα μου. Δική μου πολιτική υποχρέωση, είναι να αναδεικνύω τα πολιτικά επιχειρήματα της παράταξής μου, να κάνω κριτική στη κυβέρνηση και να προσπαθώ να δίνω λύσεις. Προσωπικές βολές και εξοντώσεις, πυροβολισμοί εκ του σύνεγγυς, δεν είναι δική μου δουλειά. Είναι δουλειά ενδεχομένως άλλων, όχι όμως δική μου».
Μπράβο στον Ανδρέα… Αποτελεί δείγμα κάκιστου χαρακτήρα να πυροβολείς βαριά άρρωστο, λίγο πριν πεθάνει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου